U ontvangt altijd binnen 1 werkdag antwoord op uw vraag.
Daarnaast is onze klantenservice bereikbaar via de Livechat en E-mail.
De klantenservice is op werkdagen van 09:15 tot 17:00 geopend.

Veelgestelde vragen

Bekijk of uw vraag reeds door anderen is gesteld:

Hebben jullie een fysieke winkel?

Nee, om de prijzen scherp te houden hebben wij uitsluitend een magazijn. Zo bent u verzekerd van scherpe prijzen en snelle verzending. Het afhalen van pakketten is daardoor niet mogelijk.

Kan ik mijn pakket naar een DHL punt laten sturen?

Ja, u kunt nadat u de Track en Trace code per E-mail heeft ontvangen zelf het pakket laten versturen naar een Pakketpunt naar keuze. U kunt hiervoor gebruik maken van de Track & Trace pagina die u kunt bekijken middels de Track en Trace link.

Kan ik betalen met Creditcard?

Ja, u kunt betalen met uw creditcard! Let op, u dient hiervoor de betaalmethode Paypal te kiezen tijdens het afrekenen. Dan kunt u zelfs zonder Paypal account gebruik maken van uw creditcard!

Voor een overzicht van alle betaalmethodes kunt u terecht op deze pagina: Klik hier.

Waneer wordt mijn pakket bezorgd?

Wij pakken alle bestellingen geplaatst voor 17:00 uur op een werkdag direct in, deze worden de volgende dag al afgeleverd! Plaatst u een bestelling in het weekend? Dan wordt uw bestelling maandag direct ingepakt en verzonden zodat u het dinsdag zult ontvangen.

Kan ik mijn producten retourneren?

Toch niet wat u zocht? Geen probleem! 

Retourneren van een product is mogelijk mits deze:
– Binnen 14 dagen na ontvangst wordt geretourneerd
– In de originele verpakking zit
– Compleet en onbeschadigd is

Stuur uw retour altijd samen met de pakbon en het retourformulier naar het onderstaande retouradres. Uw retour zal dan zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen worden behandeld. Bewaar na verzending van de retour altijd de Track & Trace code van de retour totdat wij deze verwerkt hebben. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Download het retourformulier hier.

Heeft u nog vragen over het retourneren? Neem dan contact met ons op via de mail of het contactformulier.

Het retouradres:

KoopSupplementen Retour
Platinastraat 87
2718ST Zoetermeer

Wat zijn de verzendkosten?

Uw bestelling wordt duurzaam verzonden! Wij gebruiken uitsluitend verpakkingsmaterialen van organische oorsprong. Onze verzendkosten zijn als volgt:

Verzendkosten NL:
€0 tot €30:  €5,90
€30 tot €60:  €3,90
Gratis vanaf €60,-

Voor zendingen naar het buitenland wordt er een buitenland toeslag van €2,- gerekend.

Heb ik garantie?

Ja wij hanteren de wettelijke norm die stelt dat u recht hebt op een deugdelijk product dat doet wat u ervan mag verwachten. Is er iets niet in orde? Neem dan contact op via de mail, onze live-chat of het contactformulier, wij helpen u graag verder! Binnen de garantie worden eventuele heen- of terugzendingen uiteraard gratis uitgevoerd! Vermeld hierbij altijd even uw bestelnummer.

Waar kan ik terecht met een vraag, retourverzoek of klacht?

U kunt ons altijd mailen, onze chatfunctie gebruiken of het contactformulier op de site invullen, dan helpen wij u heel graag! Vermeld hierbij altijd uw bestelnummer voor correcte afhandeling.

Hebben jullie alle producten op voorraad?

Wij geven bij ieder product de actuele voorraad aan in ons magazijn. Alle producten zichtbaar op de website zijn in principe direct leverbaar.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verpakken uw bestelling in gerecyclede dozen met zo min mogelijk opvulling. Als uw bestelling breekbare producten bevat kan er ongebleekt papier of vulvlokken worden gebruikt. De vlokken zijn van 100% maiszetmeel, volledig biologisch afbreekbaar en binnen 14 dagen volledig gecomposteerd!

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar Nederland en Belgie. Wilt u naar een ander land verzenden? Neem dan even contact op!

Kan ik achteraf betalen?

Nee, u kunt bij ons niet achteraf betalen. U kunt wel handmatig vooruit betalen per factuur. Stuur hiervoor even een mailtje naar info@koopsupplementen.nl.

Is BTW vrije levering aan bedrijven buiten Nederland mogelijk?

Zeker, u kunt tijdens het bestellen uw BTW nummer invoeren. Dit veld is direct gekoppeld aan de database van de EU zodat het nummer direct gecontroleerd wordt. Bij invulling van een correct buitenlands BTW nummer wordt automatisch de BTW op 0% gezet.

Let op: Na plaatsing is het niet meer mogelijk uw BTW nummer aan te passen of alsnog in te vullen. U kunt alleen tijdens het bestellen opteren voor BTW vrijgestelde levering door een correct BTW nummer in te voeren. Lukt het niet om de verificatie te voltooien? Probeer het dan op een later tijdstip nogmaals.

Stel uw vraag